Dlaczego firmy powinny zacząć tworzyć reelsy na Instagramie?

Wraz z rozwojem społeczności Instagrama, marki odkrywają nowe sposoby interakcji ze swoimi zwolennikami. Choć większość marek utrzymuje swoją obecność na Instagramie, publikując codziennie różne zdjęcia i filmy, niektóre z nich decydują się skupić na kuratorowaniu zdjęć i filmów ze swojego kanału w jedną rolkę wideo. Te rolki dają markom możliwość podzielenia się swoją historią w bardziej skondensowanej formie, a także zapewniają followersom wgląd w to, co dzieje się za kulisami.

Jak firmy powinny zacząć tworzyć rolki na Instagramie?

Jeśli chodzi o tworzenie rolki, jest wiele różnych sposobów, w jakie możesz to zrobić. Większość marek zacznie od wybrania swoich ulubionych zdjęć i filmów (z ostatnich kilku dni lub miesięcy) i wybrania tych, które najlepiej reprezentują to, kim są. Następnie kompilują te zdjęcia i filmy w estetyczny format wideo, który mogą następnie opublikować na swoich kontach w mediach społecznościowych – albo na Instagramie, albo na YouTube, w zależności od tego, gdzie uzyskują największe zaangażowanie.

Instagram jest szczególnie korzystny dla tego rodzaju treści, ponieważ pozwala na zamieszczenie wszystkich swoich treści w jednym miejscu, jednocześnie będąc w stanie rozdzielić je na mniejsze kawałki. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://becomedia.pl/ .